Author Topic: rFactor Videos  (Read 23807 times)

[SJ]Hecta

  • *
  • Posts: 566
rFactor Videos
« on: November 23, 2006, 11:38:56 am »
Ok, finished it - I forgot a couple of little things but I'll fix that with the next ones  :biggrin:   I don't spend too much time on these vids cause I don't really have a massive amount to spare, so, sorry that I can't fit EVERYBODY in this vid - but over time I guess u all will get your few seconds of fame.  heheh  Well, that's if the feedback is positive enough to do more vids.   ;)

I did this vid wiff a black border to cut down on the total size of the vid - so, fullscreen it if possible - looks good.

I hope this site don't give ya any hassles.  Don't forget if they want you to register use this...*anyname*@mailinator.com


rFactor - Caterhams at Snetterton  (DivX - 28meg)
http://www.savefile.com/files/283670

Enjoy - I hope.   :burnrubber:

Cheers
Jeff

[SJ]JamesG

  • *
  • Posts: 1031
Re: rFactor Videos
« Reply #1 on: November 23, 2006, 11:43:58 am »
looking forward to seeing this one, thanks for the time you  put into these  :excited:

[SJ]Hecta

  • *
  • Posts: 566
Re: rFactor Videos
« Reply #2 on: November 23, 2006, 11:48:44 am »
No probs m8 - the least I can do for my online racing friends  :biggrin:

At least I feel like i can contribute to something at Simjunkies - can't drive - but I can help out in other ways with Vids & stuff   lol

Cheers
Jeff


[SJ]Byron

  • *
  • Posts: 7361
Re: rFactor Videos
« Reply #3 on: November 23, 2006, 11:51:34 am »
D/l speed:  6kb/second...   o:

Think I'll try later!

 :)

[SJ]Jarkko Rantajoki

  • *
  • Posts: 12811
Re: rFactor Videos
« Reply #4 on: November 23, 2006, 12:54:58 pm »
Byron is right.. its slow...
but i dont mind  :argh:
lil download in the background is no harm and at least it wont
suck all my bandwith :)

[SJ]Byron

  • *
  • Posts: 7361
Re: rFactor Videos
« Reply #5 on: November 23, 2006, 01:10:35 pm »
But I want it NOW!

             :grrr:

[SJ]GizMoTo

  • League Director
  • *
  • Posts: 8010
Re: rFactor Videos
« Reply #6 on: November 23, 2006, 01:16:21 pm »
i gave up after 3 hours and only downloaded 10kb  :( shame will try it again later maybe  :biggrin:

[SJ]Hecta

  • *
  • Posts: 566
Re: rFactor Videos
« Reply #7 on: November 23, 2006, 01:26:53 pm »
Why is all the FREE stuff CRAAAAAAP!!!!!!!!

I'm open to suggestions - if anyone has a fantastic idea and easy way to get these files up&downloaded...

LET ME KNOWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cheers
Jeff

[SJ]Jarkko Rantajoki

  • *
  • Posts: 12811
Re: rFactor Videos
« Reply #8 on: November 23, 2006, 01:43:15 pm »
my download failed :(
heres one but max filesize 25 megs:
http://www.yourfilehost.com/
heres another but some had issues with it lol
it was some time ago maybe its better now.. its sure as hell nice
and convenient for some serious filesharing:
http://www.mediamax.com
JamesG came up with one but it seems i didnt bookmark it, i think the filelimit there
was 50 megs  o:
« Last Edit: November 23, 2006, 05:12:20 pm by SJ_PleaseDontShootMe »

[SJ]Jarkko Rantajoki

  • *
  • Posts: 12811
Re: rFactor Videos
« Reply #9 on: November 23, 2006, 01:46:11 pm »
ok found it.. the limit is now 500 megs but i think for single file 50 megs:
http://filelodge.bolt.com/index.php

[SJ]JamesG

  • *
  • Posts: 1031
Re: rFactor Videos
« Reply #10 on: November 23, 2006, 01:49:16 pm »
yeah just google free file hosting, but all those ones have small size limits.  my download worked tho, even if it did take an hour or so lol

just watched it  :biggrin: great vid, noticed you used my start lol, the first start i did without spinning the car lol
« Last Edit: November 23, 2006, 02:10:45 pm by SJ_JamesG »

[SJ]Byron

  • *
  • Posts: 7361
Re: rFactor Videos
« Reply #11 on: November 23, 2006, 08:08:33 pm »

Marcus

  • *
  • Posts: 8167
Re: rFactor Videos
« Reply #12 on: November 23, 2006, 10:16:04 pm »
I'm getting 200+ kbs. :)  Should be downed shortly.

Marcus

  • *
  • Posts: 8167
Re: rFactor Videos
« Reply #13 on: November 23, 2006, 10:20:13 pm »
Nice work Hecta.  :biggrin:

I just wish they'd update the sound files for this mod!  :grrr:

[SJ]Hecta

  • *
  • Posts: 566
Re: rFactor Videos
« Reply #14 on: November 23, 2006, 11:04:00 pm »
Hi guys - Thanks for the kind words. 

Yes have looked at all those place tried em all too...

James: Just had a look & yes there are a few I will try - thanks.

PDSM: I've seen 'FileLodge' & 'YourFileHost' too - will give it em try.  As far as 'MediaMax' goes - I'm a member of that one (so slow) it is crap!!! & it STILL has ISSUES!!!!   :argh:

Ive found quite a few more this morn, so i will be trying them all till I find one ppl are happy with.  I don't care how long it takes to upload from me - I'm more concerned about how long it takes u guys to download it.

I WILL SUCCEED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :woot:  :woot:  :woot:  :punk:

Cheers guys - Oh, & ladies now.  :biggrin:
Jeff

P.S.  I think we need some 'Lady' emoticons now   ;)

[SJ]Byron

  • *
  • Posts: 7361
Re: rFactor Videos
« Reply #15 on: November 23, 2006, 11:19:57 pm »
Quote from: Jeff
I think we need some 'Lady' emoticons now.

   

Who says these ones are not ladies?

---

Nice vid, by the way...  That was a hell of a race...  You brought it all back!  :)


[SJ]GizMoTo

  • League Director
  • *
  • Posts: 8010
Re: rFactor Videos
« Reply #16 on: November 23, 2006, 11:58:48 pm »
must have been a bad time this morning as this evening i grabbed it and it flowed over at a steady 280 to 320

nice work Hecta i only have 1 little nag about it what happened to my To ?? lol lol lol lol

[SJ]Hecta

  • *
  • Posts: 566
Re: rFactor Videos
« Reply #17 on: November 27, 2006, 08:29:26 am »
GizMoto - hahahahahahhaha  oopsss... was in a hurry to finish it - had to go out.   :rush:    :biggrin:Sorry Sorry Sorry what can I say - it won't happen again... promise.

And Byron - I recon they can't be ladies cause none are wearing desses, shoes, hats and besides, where the extra bulges - eh?

 :dunno:


Cheers
Jeff

[SJ]Hecta

  • *
  • Posts: 566
Re: rFactor Videos
« Reply #18 on: November 30, 2006, 08:08:27 am »
I'm just starting to get into rFactor a little. Heres proof of me um... learning. :argh:

http://www.pureonlinegaming.com/uploads/anon/rFa1164872931.zip

Cheers
Jeff

                                           

[SJ]GizMoTo

  • League Director
  • *
  • Posts: 8010
Re: rFactor Videos
« Reply #19 on: November 30, 2006, 10:21:50 am »
good job you picked the car with the full roll cage init  ;)

nice camera work  :salute:

[SJ]GT_Raycer

  • *
  • Posts: 1145
Re: rFactor Videos
« Reply #20 on: November 30, 2006, 11:26:03 am »
Nice vid, Hecta.   :peace out:

[SJ]Hecta

  • *
  • Posts: 566
Re: rFactor Videos
« Reply #21 on: January 01, 2007, 10:52:33 am »
Seeing I'm not doing any online driving - I thought I'd do a video instead.  This vid shows some spills & thrills of the many mods for rFactor.  Hope ya like it.

http://www.pureonlinegaming.com/uploads/anon/rFa1167647923.wmv

Cheers
Jeff

[SJ]Stein

  • "The Watchdog"
  • *
  • Posts: 9033
Re: rFactor Videos
« Reply #22 on: January 01, 2007, 05:28:38 pm »
lol .. pure magic there yet again hecta... i guess you have a talent for crashing!

Guess we'll have to create an award for "most unique recorded crash"


Woof ~ Woof


[SJ]Hecta

  • *
  • Posts: 566
Re: rFactor Videos
« Reply #23 on: January 02, 2007, 12:20:43 am »
Crashes!!! you haven't seen crashes yet - I got loads of em... but all those crashes get a bit boring after a while - no fun for anybody... painful actually.  After all - I'm the 'MASTER' of crashing - that's one thing I do know I'm really good at.   lol

Hhhmmm.... might be a good nick change - SJ_Hecta to 'SJ_CrashMaster' - sounds pretty good eh?    :excited:

Ok, gtg - back to driver training...

Cheers
Jeff


Marcus

  • *
  • Posts: 8167
Re: rFactor Videos
« Reply #24 on: January 03, 2007, 12:26:01 am »
I could make you SJ_Crash. ;)